Sunday, April 8, 2012

FIRST time drive waja...

Salam..
masa cuti semester masa tu aku dapat peluang untuk drie kereta waja dekat rumah tu...
yang mungkin akan jadi kereta aku...
hehehehe..gembira sangat wo..rasa teruja gila nak drive..
tapi dapat drive sekejap je la,pergi dengan balik..
sebab mak aku dekat sit belakang dah sakit perut bagai takut aku drive..
hehehe...
aku tak la drive dengan bahaya kan..cuma ada la macam tak pandai lagi..
tak pandai nak control stereng waktu tukar gear,nak menyimpang sikit waktu drive nya...
kesian mak aku dekat sit belakang dah buat brek sendiri, asik suruh aku tukar dengan bapak aku.
terpaksa la..
kalau ikutkan hati,aku memang nak bawak sendiri,biar cepat sikit pandai..
boleh la nak drive mana-mana nanti kan..
hihihihihi

bila la dapat peluang lagi,terpaksa la tunggu habis study sem ni baru boleh belajar balik..
sebab sekarang aku tak dapat nak balik sebab projek final year aku baru mula dan banyak lagi nak kena habisan.
kalau dapat balik pun,masa study week kalau semua berkaitan projek final year dah siap, confirm aku pulang..
hehehehe..

ok la, sangat lama dah kan aku tak aktif blog ni...
aku pun sangat sedih tengok blog aku ni..
dulu bukan main rajin lagi nak update, sekarang nak lawat pun malas..
haish...apa nak jadi dengan kamu ni ye cik dayu ?hehe

ok..Salam.


No comments: