Sunday, March 25, 2012

21 tahun sudah..

Salam...
Alhamdulillah..Allah masih beri aku peluang untuk bernafas sehingga ke umur 21 tahun...
tak sangka sekejap je kan masa berlalu...
Terima kasih buat rakan-rakan yang wish 22 mac hari tu...really appreciate it...seriously...
dan orang-orang istimewa yang wish aku pada hari itu..
terima kasih banyak...
sangat terharu pada orang first yang mesej aku dekat phone pada pagi itu..
dah lama kan aku tak mesej dengan kau,
sebab tu banyak benda yang dimerepekkan...

mula melangkah masuk 21 tahun..aku rasa aku ingin berubah kepada yang lebih baik..
aku ingin cuba membuang benda-benda yang keruh dalam diri,
dan cuba memperbaiki dengan yang lebih baik...
semoga Allah permudahkan.Amin~

Aku harap umur 21 tahun ni,
aku dapat belajar erti kehidupan yang sebenar..
lebih menghargai orang disekeliling aku...
dan menjadi orang yang berguna...
InsyaAllah...

Target:
1. Graduate dengan jayanya...InsyaAllah...Amin~~
2. cuba cari kerja dan bantu keluarga..
3. cuba menjadi pemandu kereta yang berjaya...(sebab baru dapat lesen..:P)
4.dan banyak lagi...tak mampu nak fikir..hehe

Salam

2 comments:

Aujinz said...

owh.. tahniah tahniah..
dah 21 dah eik.. hue hue hue

dayu_myself said...

Aujinz: thanx ye...yep...21..yahoo!!! :)