Thursday, November 17, 2011

Ungu- CINTA DALAM HATI

Salam...



mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu


telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku

reff:
ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja
repeat reff


Salam

2 comments:

Abg Stalker said...

owh..abg pun ske lagu ni.cinta dlm hati je la..:(

dayu_myself said...

@abg stlker: ske2... tu la,cnta dlm hti je la kan, nak buat mcmne...
kah333....
^_____^