Friday, November 18, 2011

Aku tetap Aku

Salam...
hai blogger-blogger sekalian...
aku dah berubah? korang tak percaya? betul...
aku dah berubah...
ceh....tetiba...
tumbuk  sekepal...bom kebabo...

petang ni,
aku merajinkan diri aku tengok balik post-post lepas aku,
tak la semua..
tengok tajuk dan intan-intai sikit ja...

see..
aku rasa tetiba cara penulisan aku berubah sejak kebelakangan ni.....
dok Post jiwang-jiwang..
dok post sedih karat,
dok post sayu-sayu ayam...
pergh....apa dah jadi dekat ko cik dayu...
berubah siot...ergh...please laa....
orang mana main Post-post sedih-sedih karat ni...
tak menarik la....orang nak benda gembira,benda yang boleh buat gelak-gelak terlentang terguling..
orang nak gembira ja baca post ko...
orang nak senyum cari hiburan...bukan nak tambah kesedihan....
aah la kan...betul jugak....So??

see...
aku dah sedar...aku dah sedar...
aku kena,wajib,dan mesti jadi macam dulu....
the old me,
aku suka berblog,dan aku kena pandai berblog...
bercerita,menasihat,memberi pengajaran dan mengambil manfaat darinya..(ok...ayat skema)

aku ada macam-macam cerita menarik...
so,apa lagi...
jom gelak sama-sama...
aku nak kawen....(tetiba)
tapi,tunggu nanti ae,
aku tengah malas sekarang ni, perut aku dah menyanyi lagu keroncong dah ni,minta diisi...

p/s: gila  semangat aku nak berubah...ceh...tetiba....aku pun tak paham kenapa aku jadi macam ni...wakaakakakaka

Salam.

7 comments:

EyqaLuvender said...

nk kawen?
ta lame da tu...hehehe

Abg Stalker said...

ye..akhir2 ni bila hati ada kebun bunga dia jd jiwg2 ckit.tp xpe la..asalkn kita rasa nk meluahkn.org x nk baca lantak p la kn. :)

cik_paan said...

post menDAYU DAYU

dayu_myself said...

@abg stlker: betul3...tpi tak nak gak la...sebab ad kawan2 baca gak...sya pemalu..ceh....(muntah)

@cik paan: menDayu Dayu la sangat kan...hahaha...tu la...pasni kene pnggil kte Ayu, baru ayu mte mmndang...erk...

Far8 budak baik said...

berubah yg macam mane???
tak nampak pun..
hahahahahahaha

dayu_myself said...

@far8 budk baek:
weh...rindu ko





punye post dkt blog....
wakakakaka..

brubah la...ko mne tau..haha

dayu_myself said...

@eyqa luvender: ye .saye nak kawen..ahaks..^___^