Wednesday, September 14, 2011

Prinsip aku takkan berubah..

Salam..

prinsip aku,
semasa aku belajar,aku tak nak menerjunkan diri aku dalam perigi 'couple' ni..
betul..aku tak nak..
aku bukan seorang yang boleh buat dua kerja yang berat dalam satu masa..
aku takut mende tu efek aku punye pelajaran..

bagi aku,walau pandai mane pun manusia uruskan hubungan mereka,
mesti ade juga sedikit sekecik kuman efek pelajaran mereka...
betul-betul menyerabutkan...

itu prinsip aku...sangat mudah...phewww

aku tak nak mak bapak aku kecewa dengan balasan atas segala susah payah mereka selama ni..
buat apa nak mencari  benda yang tak sepatutnya di cari...
semua Allah dah tetapkan..

serapat,seketat,sedekat,sekamcheng gila mane hubungan 'couple-konon-sehidup-semati' korang tu,
still gak, tak ada jodoh, clash bagai...
buat malu je..
maruah dah digadai sepenuhnya...
dah tak bermakna dah lepas tu...
taubat je yang dapat bantu..

apa kata korang serahkan semuanya pada Allah..
jangan risau tak bercouple....
Allah dah tetapkan yang terbaik untuk korang..
so buat apa nak susah-susahkan diri kan...

Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur':26)

ok laa... mata aku dah tahap ape dah ni....

Salam..

No comments: