Monday, September 12, 2011

Lepas 4 bulan bertapa di rumah...

Salam...

ok...cuti dah habis...4 bulan...fuh..rasa macam berapa hari je,sangat tidak puas..
ditambah dengan praktikal tengah-tengah cuti tu, rasa macam terganggu cuti 4 bulan aku tu..
seperti biasa..
setiap tahun....sem baru,bilik baru,subjek baru,pakwe baru,roomate baru dan bermacam-macam kebaruan yang lain...

siang tadi,habis longgar skru-skru tulang aku mengangkat dan pindah barang dari blok lama ke blok baru..
tapi hakikatnya blog yang baru aku pindah lebih lama dan berusia dari blok lama..
kecik pun dia jugak.. hadoiyai....redha saje lerr...

walawehhh....
awal-awal memang frust gila la...
dapat pulak tingkat 4...barang kat tingkat 3 blok lain yang lebih kurang 50 meter dihadapan 'so skema'
arghh....
memang nak pengsan ar...bawak turun 3 tingkat,jalan 50 meter,naik balik 4 tingkat..
habis lemak  aku ternak dekat rumah berkurang...
susah ape nak ternak lemak,memerlukan daya deria makan yang tinggi...
baru 2nd round dah berpusing-pusing macam roller coaster peningnya...
Soooooo  penat,bak kate omputih....Tired ler tu...

but aku gagahkan jugak otot-otot sendi nak angkat barang dan kemas semua..
seperti biasa habis je kemas...
get ready for landing time....
habis ngorok berhabis-haabisan.....
mimpi-mimpi indah...phewwww....

konklusinya...
aku kurang puas hati sikit dengan bilik baru..
kecik sikit,tandas jauh,penat kemas...
hadddoiiii....

wooohooii cik dayu,hang hingat hang tu puteri raja nak manja-manja bilik cantik molek..
bayar pun komplen bagai....ish..ish..ish..

Ok...senyap sudeee.....
Salam.

1 comment:

budak kecik said...

haha. sy dpt floor plg bwh n dekat ngn tandas. jgn jelesh. ngee ;p