Thursday, September 15, 2011

biotech oh biotech

Salam..

apa kabar semua??
korang sihat??...
aku tak sihat...jujur...
kepala pening pikirkan tentang pendaftaran subjek yang banyak gila masalah...
itu masalah,ini masalah...
hadddoooiiii....
bilakah akan berakhir..

korang nak tahu,
banyak gila subjek tak ditawarkan untuk kos aku...
semua nak offer waktu sem 2..
gila ar....
kalau 5 subjek berat nak letak sem 2,
memang gila ar kan...
pastu sem ni,
dapat daftar bape jam kredit je kan...
baru ingat nak santai-santai sikit sem 2,
ni tak..makin serabut ada ar...
ok....sangat geram dengan U aku ni...
dah la mahai sangat yurannya....erggghhhh....

nak kejar kedudukan sangat,
sampai kebajikan pelajar diabaikan...
at least kasi la kitorang lepas grad dulu nak tukar apa-apa kos...
hadddoooiii...
kejam...kejam...kejam...

fuh....kan dah mengadu dekat blog....
sorry ar....
tak sabar nak bl*h dari U ni...
muahahahahha....gelak kejam

salam

2 comments:

Syuxer said...

saya punya zaman U sudah berakhir hehe..sekarang ngah cari kerja..bapak susah gak nak carinya hehe

dayu_myself said...

besnye dah hbis...
ni pon x sbr nak hbis...
nk smbung mster lau dpt tp tak nak kat U ni...huk3