Sunday, September 25, 2011

aku sayang sangat dekat dia..

Salam...

sejak dua menjak,tiga menjak ni,
aku rasa sedih sangat..
bila pikir orang yang aku sayang akan kahwin bulan 10 ni..
sangat sangat sedih...
sedih yang teramat..

bila aku pikir,
aku takut sangat kehilangan dia...
aku takut kasih sayang antara aku dengan dia akan berubah..
aku takut sangat dia dah tak macam selalu..
serius...
aku takut sangat...
kadang-kadang hampir saja air mata aku jatuh bila pikir pasal ni...

aku rasa macam tak nak bagi dia kahwin...
aku rasa macam nak dia sentiasa ada bersama..
berlawak bersama...
bercanda bersama...
berbual bersama...
menangis bersama...
tapi nampak sangat aku hipokrit..
aku juga nak dia bahagia bersama dengan orang yang dia sayang...
mungkin suatu hari,aku juga akan begitu..

selama ni..
kalau ada apa-apa,
semua aku ceritakan dekat dia..
aku susah dia tolong...
dia susah aku tolong...
tapi kalau dia dah ada orang penting yang lain,
mungkinkah dia akan berubah...

aku harap sangat dia akan seperti selalu...
selalu ada......
disamping aku....

semoga dia bahagia disamping bakal suami tercinta....

to : HARIANA aka erin...my only sister....(^___^)
jemput datang rumah makan nasi jagung..
akak aku kahwin nanti....
 ngeee....

Salam
 

5 comments:

buDAK keCIK said...

bkn dayu ke yg kawen?? ngee

bese lettew dayu. nnti dia ade tanggugnjawab lain plk. kte pn akan mngalaminya

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

poyo je.. :)

slmt pengantin baru dayu!! ;)

fazrulnoor said...

pandai budak kecik tu ckp...selamat pengantin jgk

Solihin Zubir said...

ala.. dhla tu.. bg kak awk rsa kasih syg suami plak.. hhehe..

dayu_myself said...

@budak kecik: kter nak kwen..tpi x de clon lgi...T___T

muahahaha....sgt gedik..erghh...

@abng stalker: oh..mmng!!
ngahaha..

trmeksih...bilakan itu??-___-''

@fazrul noor: tme ksih..^^

@@solihin zubir: btul3.. tpi nak sdih jga..hahaha