Wednesday, August 17, 2011

EPO ?? korang tahu tak??

Salam..

ok..entri ni lebih kepada 'kewanitaan sejati'...
saja buat entri serius hari ni..ahaks...

ok...wahai ladies-ladies sekalian,
tahu tak EPO tu apa??
evening primrose flower..
ahaaaa...Evening primrose Oil....supplement tambahan untuk badan..
bagus untuk wanita..
lelaki,aku tak pasti efek dia apa...tapi better jangan makan..
aku takut nanti bertambah ke'sotong'an..ihik3...

EPO bagus untuk wanita-wanita sebenarnya,
dapat mengawal kitaran haid,hormon..
dapat jadikan kulit cantik yang korang idamkan...
dan banyak lagi kelebihannya...sangat bagus untuk jangka masa panjang..
korang cari sendiri ye kelebihan dia..hahaha...
kalau tengok kawan aku yang makan,
ok..memang kulit dia sangat cantik...bersih dari jerawat bagai..same as akak aku tu..
aku?? oh tidak..jangan tanya..
aku memang FAIL bab-bab makan ubat ni..
tapi sebab sudah dinasihat habis-habisan oleh akak aku,
baru aku sambung..
yela...kulit aku mana la mulustulusdulus macam dia kan...
padan muka aku...adoiyai...jerawatinya puuunnnnn....

sekarang baru nak berjinak-jinak ayam..
ok..gambar tak ada kait..
ok laaa....
segalanya lancar as LRT star...
tengok la nanti,
kalau muka aku tetiba macam lisa surihani,
jangan jelous pulak....ahaks...
*ok...sila muntah....

Salam

4 comments:

cik_paan said...

hahahha...

EPO ni bagus...dulu kita makan, oklah..
pastu dah tak mkn lg, kulit pun dah kering2

Abang Stalker said...

utk lelaki bole ke?

dayu_myself said...

cik paan: bgus tok wnita...ceh3..kite ni wnita ke??hik33

abg stalker: boleh2...tpi bile tbe2 jdi sotong,jgn slhkan sye plak..hahaha

Far8 budak baik said...

kalau makan apo tu
lehh jadi macam lisa eh..
hihi =)