Sunday, August 7, 2011

Bulu Mata gugur Tanda rindu?


Salam..

Aloha rakan-rakan blogger semua.

Rindu aku tak?? Muahahaha...mesti ramai yang rindu aku kan..sebab kebelakangan ni bulu mata aku asik gugur ja..haila...jangan la macam tu, habis la bulu mata aku kalau semua orang nak rindu dekat aku kan..haiyak..

Hihihihi...Sori, intro aku terserlah ‘kegedikan tidak natural’ yang terpendam..

Betul ke kalau bulu mata gugur tanda orang rindu dekat kita? Aku pernah dengar la dolu-dolu orang cakap, bukan aku ye, 

1.      1. Kalau bulu mata belah kanan gugur = ada orang rindu dekat kita
2.       2. Kalau bulu mata belah kiri gugur = ada orang benci dekat kita
3.       3 Kalau mata gugur  = ermmm...itu tandanya...erm... itu tanda..tanda...nak dekat mampuih la kot..ngahahaha

Adoiyai, kenapa ya? Ada betul ke karut-marut itu? Habis la kalau ada orang rindu atau benci dekat aku..habis bulu mata aku yang lentik ala-ala Rozita Che Wan ni..ni baru je lepas gugur satu bulu mata aku..2 hari lepas dah gugur 1 kiri dengan 1 kanan..bbrpa hri lps,dah hilang satu kanan..

Maksudnya minggu ni je dah ada

1. 3 bulu mata kanan = 3 orang rindu
2. 1 bulu mata kiri = 1 orang benci

Wei korang,cepat mengaku sekarang siapa anda-anda itu?? Cepat..cepat.. Jangan la buat macam tu lagi...aku sayang wei dekat bulu mata aku ni...  (@__@’) ..aku taknak jadi macam Alien tak ada bulu mata(betul ke Alien tak ada bulu mata?)...Uwaaaaa....

....
...
...
...
...


Muahahahahhahahaha
Sayangilah Bulu Mata anda yang lentik bak RCW tu ya!!!! Annyeong..

P/s : Salam ramadhan semua...semoga bulan ramadhan ini membawa barakah kepada korang semua..Puasa Jangan tak puasa... Jom Terawikh.. ^__^

Salam

9 comments:

HAZWAN17 said...

selalu jugak bulu mata gugur..tapi tak perasan lak belah mana..tau-tau dah jatuh bawah haha

hafiz said...

betul ke?? penah gak dgr pasal bnda ni..

buDAK keCIK said...

ngahaha. bulu mata sy ni hmpir x nmpk sbb 1 hari tu ade la dlm 10 helai gugur. tp byk belah kanan la. adoi brapa juta org entah rindu kt sy ni. wakaka. karut la.. hee

dayu_myself said...

@hazwan17: hahaha...abis bulu mata..ngee

@hafiz: tak ada la betulnya..krut mrut je tu..hihi

@budak kecik: btul3..karut je..kalau tak hbis la bulu mata manusia2 ni...nak rindu pun tak boleh..ngeh3..

Far8 budak baik said...

kalau semua gugur mcm ner uh??
hahahahahaha =p

dayu_myself said...

Alien la kot tu..hahahahaha

PAK KARYONO DI SUMATRA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Faris Akmal said...

Betul ke.?

iusedtoscreamwheniwassinging said...

Betul 8