Saturday, July 23, 2011

Rindu Pada Temanku Sahabatku..

Salam..

Rindu?
Sejak bila aku pandai nak merindu orang ni?
Hahahahahaha...ketawa dalam duka.
Siapa dia dalam hidup aku? Siapa dia dalam diri aku?
aku pun tak pasti.....hanya Allah yang mengetahui..
ihsan google.
sudah sekian lama aku tak bertegur dengannya,
sudah begitu lama aku tak berbual dengannya,
sudah begitu lama aku tak bergaduh dengannya..
sudah sangat begitu lama.....aku rindukah pada semua itu?

sejak aku lahir aku dah berkawan dan bersahabat dengan dia..
sejak itu juga, aku dah anggap dia macam saudara aku sendiri..
mungkin dari dulu hubungan kitorang memang kamceng gila..
setiap hari merepek,bermain, bergaduh..
tapi sekarang itu hanya tinggal memori....memori suka duka..

rindukah aku pada dia,
atau pada persahabatan kami dulu..
semakin hari semakin renggang..
aku rindu zaman dulu...
saat ku anggap kau abang..
ops...tak boleh pegang..bukan mahram..haha
walaupun batas pergaulan harus dijaga,
aku harap kau selalu ada,
menjadi teman sahabat hingga ke tua..

Salam

12 comments:

muz said...

wow mesti dia sum1 yang teramat rapat dengan awak, n maybe jatuh cinta?

dayu_myself said...

jatuh cinta??eww....sya tak men jatuh2 ni..hahaha

hanya seorang sahbt yang sangat rapat...dari sejak lhir..hehe...
aku dah anggp mcm abg aku sndri...
hehe..

teyn teyn said...

suke.. sweet :)

HAZWAN17 said...

untunglah ada sahabat dari kecil...
mesti masing-masing dah kenal hati budi kan

WZulhilmi said...

Abang???! ehem. hahaha

cik_paan said...

alala~
sape lah tu

Far8 budak baik said...

cakap jelahh kau rindu kat akukn
hahahahahaha..
mesti lelaki kn..
bab klo pempuan mmg kau akan bgi tahuu..
hahaha kn?? =p

hamzah ian said...

best ada sahabat sampai mati kan.. huhu

cik azeya said...

jgn risau, die sentiasa ingat awk. hee

dayu_myself said...

teyn teyn: thanx..^__^

hazwan17: btul3..

WZulhilmi: akak..ehem3..

cik_paan: bkan sapa2..hehe

Far8 :kau?? apekah??hahaha
tak la..bkn llki/ pmpuan..erkkk...

hamzah ian: best2..tapi ssh nak dpt..

cik azeya: ntahla..hehe

Abang Stalker said...

bersahabat dgn jantina yg berbeza mmg akn ada rs lain ckit,sbb ada batas2 pergaulan.itu yg menghadkn hubungan kn.tp adat la..bkn mahram! :D jgn pgg,jgn rapat2.

dayu_myself said...

btul la..bhya..
tp mmng xde pape pon,
x la smpi syng Love2 tu..
hahahaha...
skndal rmi sudaa..hihi