Sunday, July 31, 2011

Cuti itu indah


Salam
Bermula cuti aku di Felda Tenggaroh 02,Mersing johor.

Seronok, dua ronok, tiga ronok, dan beronok-ronok..erkkk..
Sangat mendamaikan,menenangkan, menyeronokkan..

1 bulan lebih ni bercuti tanpa memikirkan assgment,kerja,homework,masalah pasal bioteknologi.
Oh...betapa indah nya hidup...tak perlu pergi ke kuliah, tak perlu mengkuruskan kaki berjalan kaki, tak perlu memecahkan lemak bekerja diladang...alangkah seronoknya...erkkk...

Tapi aku rindu bermanja-manja bersama lembu,kambing, arnab dan kuda, kereta biru..
Rindu teramat...rindu berjenaka bersama rakan-rakan, ketawa, melawak, bergolek-golek , makan di kedai restoran arrahman arrahim, tepian raudhah, roti canai, nasi ayam pak ali dan kedai-kedai makan dekat kluang...
Rindu mahu naik pick up, lori biru, bas pendek bas panjang IVM... perah susu lembu, kejar lembu masuk kandang, ergghhhh...
Memori yang tak dapat dilupakan...

Minta maaf kalau aku ada salah silap..sangat minta maaf tersalah bagi info pasal umur aku,minta maaf...i’m not 23, i’m 20...erk...tua sangat ke aku?? Haiyak..... ‘akak’ minta maaf ye dik, ‘akak’ suka jadi tua dari anda-anda semua.. baru ‘akak’ berani sikit.. ‘akak’ ni kan pemalu..erkk..

Duduk kat rumah ni, aku tak tahu nak buat apa..
Badan mula sakit-sakit sebab tak buat kerja-kerja berat dah kan..macam orang tua sudaaa... oh tidak.. kena exercise lebih ni, kalau tak, confirm aku nampak macam umur 23 tahun.. Alamak!!

Salam

8 comments:

Far8 budak baik said...

pehhh 20 kita sebaya kot..
boleh lahh aku ngorat kau kn..
hahahahahaha...
wallawehhh kirim
slm syg rindu kat lembu lembu tu..
=p=p

selamat berpuaser ehh

dayu_myself said...

Far8 budak baik: haha..sama kita..weeee..

aku pun dah lama x jumpa lembu, camna mau smpikan salam??haiyak..
T___T

slmat brpuasa jgak..^__^

HAZWAN17 said...

selamat berpuasa jugak..
best la cuti...tak payah pikir pasal kerja..adeh bila la praktikal nak habis ni

cik_paan said...

rindu keta biru?? ecececech/..

buDAK keCIK said...

restoran ar-rahman ea dayu. haha

erk, x rindu kt abg kete biru ke?? hee

dayu_myself said...

hazwan17: sabr2...nnti blik jgk kan...selm berpuasa jugak..^^

cik paan: hehe...mesti ade kreta biru la..kreta idmn..hak3

bdak kecik: abg?? sye ske kete biru je..abng mne tu?ngeee

Abang Stalker said...

hahaha..hai akak! :P

dayu_myself said...

hai en abng.hihi..^__^