Wednesday, July 20, 2011

Cuti Tanpa Internet Dan Blog

Salam..
nampaknya, aku punya latihan industri dah nak habis hujung minggu ni..
maknanya cuti akan bermula, tanpa internet, tanpa facebook, tanpa blog post, tanpa blog cikai aku..
ape korang rasa? best tak aku tak tulis merapu meraban lagi dekat blog..
muahahahaha...
ihsan miss Google
korang rindu? ape kejadahnya aku berfikiran macam  tu, gila wei..
siapa la nak baca blog cikai aku ni, aku pun kekadang kegelian untuk membaca blog aku sendiri..
hahahaha

latihan praktikal aku dekat Insititut Veterinar Malaysia akan habis jumaat ni,
so aku dah boleh blah dari IVM ni hari sabtu..
Best wooo...
~~senangnya dalam hati, dapat balik kampung, seperti dunia, ana yang empunya ..~~~
ihsan miss Google: welcome Ramadhan!!
bulan puasa pun dah nak dekat kan, minggu depan..
tak sabar la wei...setelah sekian lama tak dapat rasa puasa penuh dekat rumah,
tahun ni, dapat full ramadhan at home...fuhhhh....
boleh la aku pasang pelita, nyanyi-nyanyi lagu raya, main bunga api, mercun , meriam , belajar memasak dan macam-macam lagi la....
ihsan miss google: amacam, besaq tak meriam aku? ngahaha
teringat kenangan lama, bulan puasa dengan seorang budak tu , setiap kali ramadhan aku ingat dia..
wahahahahahaha.... sungguh tidak matured aku masa tu..hahaha... dekat mana la kau sekarang ye? dah lama wei aku tak jumpa kau? cari FB pun tak jumpa...so SAD~~~

tapi....
tapi...
sedih la nak tinggalkan IVM ni juga,
nak pisah dengan 'LI mate' aku ...
shekeen, nurynn, dea, kak mas ...
sangat banyak kenangan dengan anda semua,
melepak, merapu, meraban, bergelak terlentang terlungkup bersama..hahaha..
mesti bila dah balik rumah, rasa sunyi sikit..
walaupun jumpa lagi next sem, tapi tak la sama macam sekarang kan..hehehe..(dengan sayunya )

sedih juga nak tinggalkan arnab, kuda, lembu, kambing, binatang dan 'manusia itu' ...
so SAD~~~
aku rasa lembu dan kambing mesti menangis kegembiraan bila tengok aku balik nanti...
ihsan miss Google: aku sedih tengok lembu sedih.. huk huk huk
mesti dorang melambai keriangan dekat aku dengan sedihnya..
waaa....
selamat tinggal...sayonara...semoga tidak berjumpa lagi...
~~ i hate you, but i Love you ~~ erkkkkk........

khas untuk korang lagu selamat tinggal -dina-
aku akhiri dengan esakan ku yang comel-comel manja...erk....

salam

7 comments:

ieza ashaari said...

cam xsedar jer dh nak puasa kan.. bestlah tahun nie puasa full kat umh.. hihi.. :)

budak kecik said...

kahkah. bergelak terlentang terlungkup ea. hee

bakal rindu sama manusia itu ea? hehe. ade jodoh, jumpa lg. insyaAllah...

alhamdulillah, ramadhan ni full time wif family. like this!!

Mr.Superman said...

kambing jwb..


"lap u too~~"hahaha..;D

puasa nti bljau bt kuih tau ayu.jgn duk main meriam je.pastu ingt nk raya.**puasa pun x pnuh** :P

Far8 budak baik said...

hahaahahahha
belum poser lagi kau
dah nk bom meriam buluh tuuu..
gigit hidung kau karang
ekekekeke
waaaaaa..nape gitu??
rindu lahh aku kat kau nnti..
huh

dayu_myself said...

@izfanora:
best2..hehe..x sbr rasnye,,,ngeee

@budak kecik: alhamdulillah...'manusia itu'?? birlah jdi memori dkt IVM..ngeee

@abng stalker:
waa..pndai kmbing jwab..haha..
buih kuih raya,dah lma xpert...cma sdap x sdap tu x pasti..ngahaha
puasa penuh?? erkkk...boleh2..haha

@far* budak baik:
bes woo meriam buluh..skli bom ko, pergh...nikmat..ngahahaha..
sedih gak aku x dpt bca crite psl adik ko kat blog ko..huk3...sedih3

Mr.Superman said...

AHAHAHHA ;))


kompem da tu puasa x penuh.lalalala~

dayu_myself said...

penuh2..
(tgn ke dada,mata ke ats)..
hhahaha