Friday, July 8, 2011

Bedah Anak Lembu...dupdap..dupdap..

salam...

wah..wah..wah.hari ni aku bosan la wei..tak ada kerja nak dibuat..
sebenarnya patutnya,aku dengan kawan-kawan aku ada kena bedah anak lembu..tapi bukan la buat..
pegang kaki lembu je..muahahahaha

pagi-pagi lagi aku dah semangat nak menggodam perut lembu hari ini..
sama ke macam godam komputer??
sampai dalam mimpi aku terpikir.(ok..aku tipu )

aku tidur dengan lenanya..
 aku bangun-bangun je, siap-siap...
mulakan perjalanan dengan senyuman..
sambil menyanyi lagu DORAEMON...
tiba-tiba...ada abang tu datang..

~~dia datang...oi..oi..oi..dengan lenggang lenggoknya~~~
pergh...baran,baran...sudah mali maa...
habis rancangan aku nak menggodam...
musnah jadi abu..apa lagi, aku pon....
ganas tak aku,ganas tak...muahahaha

sori,gambar diatas dibawah akta keganasan sosial..
aku pon tak tahu macamana aku boleh tersnap tadi..
aku tak ganas, aku AYU..muahahahaha..harap maklum..

salam

4 comments:

buDAK keCIK said...

AYU!! esok kita g ladang sambil nyanyi lagu doraemon okayh. ngee

dayu_myself said...

an..an..an
kodemo daisuki..
doraemaon....hahahahah..
jom2...pasni pnggi saya Ayu yek,sye nak berubah jdi Ayu..hik3..(muntah darah )..

Abang Stalker said...

gadis ayu...HAHAHAH


nk tny ckit,yg tdo tu singh mn tu?Ranjit Singh eh?AHAHAHA

dayu_myself said...

ayu kan saya??hahaha

singh ae??haha...comel lettew..hak333