Saturday, July 9, 2011

AZAB di Simulasi Berakhir

salam..

hari ni hari terakhir aku dekat unit simulasi..
selepas berhempas pulas 2 minggu kena bangun pagi,( ni paling aku benci)
kena kerja pkul 6.30 pagi...perah susu,bersih kandang segala bagai..
hari ni dah habis semua tu...

banyak pengalaman yang aku dapat..
banyak kenangan,memori yang best...I like...
maybe lepas ni rindu nak pergi sini lagi,
MAYBE laa...aku pun tak pasti..muahaha

pape pon,SayonaRa unit SIMlasi...
SAYONARA anak-anak lembu, jangan rindu aku bagi korang susu,
SAYONARA kerbau,jangan rindu aku basuh kandang,
SAYONARA lembu,jangan rindu aku perah susu...
SAYONARA.....Selamat Tinggal.. T__T

salam..

6 comments:

buDAK keCIK said...

haila. gmbr bdk malang separuh je... sobs.

dayu_myself said...

mane ade malang...bertuah tu sbb kiter lkis gambr dia gak..ngeegegege

cik_paan said...

i'll miss han jing

dayu_myself said...

hak3...han jing...pelkon korea ke kak????hihihih

Abang Stalker said...

hahahah...mst diorg pun rindu dgn dayu.Yela..xdpt la diorg nk main geli2 dgn dayu lg.


Rindu nk dayu belai,perah buah susu diorg.HAHAHAHA

dayu_myself said...

ofkos la rindu...sye mmng orng yng sllu drindui...muhahahahahaha

buah susu??ape kejadah semua tu??
ngahahaha