Thursday, December 16, 2010

skandal yang jadi rahsia aku sejak dahulu kala lagi.....^^

salam

mesti ramai yang tertanya-tanya bila aku start couple kan? aku tahu,kalau orang baca pun,mesti tak sangka yang sebenarnya aku dah lama couple ni,tapi cuma tak bagitahu terang-terang jek. bukan apa,aku pun mahu privacy aku yang tersendiri... aku minta maaf sangat kat kawan-kawan rapat aku yang selama ni aku tak pernah bagitahu apa-apa pasal boypren-boypren aku selama ni... so, dengan tu,aku buat buat post ni tok kenalkan korang dengan pakwa ku sekarang dan semua my EX....hope korang jangan terkejut pulak dengan orang-orang yang tak disangka ni..

first sekali,masa aku sek,jujur aku suci dari sebarang couple... tujuan aku ke sekolah menengah sains sultan iskandar hanyalah untuk bermain belajar...tak lebih daripada tu. so jangan tanya pape lagi pasal zaman ni.
saya 'study' jee.... tak pikir pasal couple2 ni... =p

lepas tu, aku dapat tawaran pergi pasum,KL. best sangat zaman ni. aku mula belajar bercouple2 ni. mesti korang tak sangka kan. orang pertama yang bertuah malang jadi 1st boypren aku ialah Changmin. haa...aku kenal dia dari jiran bilik aku masa kat kolej 12. mula-mula aku kenal jiran aku tu,aku datang bilik dia. pastu masa tu juga dia tengah 'berjumpa' ngan member2 dbsk. so aku join la.. so waktu tu la,aku risik2 dan kenal2 ngan changmin..dia memang comel dan lawak.. kitorang couple tapi sayang, sekejap je .. pastu aku tinggalkan dia...
1st boypren..^^
 sebabnya,jirang aku kenalkan aku dengan group lain pulak. Super Junior. ahli dia memang ramai. masa tu aku tengok diorang buat penggambaran EHB yang episod spinning tu, body balance kalau tak silap.. haa.. aku tertarik kat salah sorang tu. nama dia hankyung. dia asal dari china, tapi belajar kat korea malaysia. at last,rupanya aku tak bertepuk sebelah tangan. dia pun syok kat aku..(sila jangan sedih) hahaha.. gembira memang ar. akhirnya kitorang couple,2nd part.. lama gila aku 'couple' ngan dia. sampai la akhir 1st year aku kat um. tapi semuanya berakhir sebab dia terpaksa pindah balik china. dia nak teruskan, tapi aku rasa cinta jarak jauh memang tak berakhir. aku 'clash' ngan dia. dia memang sangat baik dan comel...jujur sedih..
2nd boypren.. dia nak sangat buat pose camtu. comel la kononnya tu.. (comel3..*.* )
tapi,dalam aku zaman2 aku couple ngan hankyung,aku ada pasang skandal lain gak.hehe.. buat sparepart.. nama dia lee teuk. member suju gak. ktorang couple senyap2, so orang lain tak tahu...tapi tu la,sebab tu gak kot hankyung nak lari ke china.. uwaaa..

sssshhhhh....skandal saya @ spare part...senyap2 sudaaa...
so,bila aku masuk 2nd year,aku mula kenal2 dengan Key dari Group shinee. aku suka dengan sikap dia yang gentleman dan suka kat budak-budak. cute sangat.. tapi kitorang kawan je la. cukup la sampai hubungan tu ja.
kami kawan je.. tak lebih dari tu.. ^^
 lepas 2 bulan, aku mula lawat2 program u kiss. ni mesti korang tak percaya. ada member dia dapat buat aku lupa kat skandal2 lama aku. nama dia kiseop. memang macam Raja lawak. asik buat orang ketawa ja. dah la lawak,comel pulak tu. aku mula 'couple' ngan dia pulak. ni nanti la aku cerita kisah aku ngan dia kat korang. tapi, masalahnyanya skang ni, aku pun pasang sparepart gak dalam kumpulan yang sama. hehehe.. nama dia Eli.. aku suka sifat dia.. sangat suka.. hope korang tak bgitahu kiseop pasal ni. jadi rahsia kita bersama ae. ^^


kiseop hwaiting!!!!^^
                                                                                VS

Eli jjang!!!!!! =)
akhirnya,sampai skarang aku still lagi ngan dorang berdua diatas ni. aku tak tahu nak pilih yang mana satu. dua2 ada kelebihan masing -masing. boleh tak korang tolong pilihkan untuk aku??aku KELIRU... ..

p/s: tolong jangan menangis ketika membaca post ini....=p

5 comments:

nurdiyana said...

nak tahu tak... semua tu bkn boypren tapi boayapren~ hahaha

Liyana said...

hahaha.xleh blah sgguh ini post.ye sy setuju dengan kate2 org diatas.ini adalah boayapren! gagaga~

AnnFarihan said...

haha.dayu x boleh blah^^
kiseop kite nye lar..

dayu_myself said...

kepda cik2 diatas,jgan la jeles...itu semua kenytaan yang anda kena terima....ape kan daye,ianya sudh berlku..hak3

yana said...

wakaka...klaka laa dayu nih...ayt nk wat gmpak je memule...ingtkan btol2...kui3...
btw...cube laa jd setie mcm kite..sorng je smpai lani....kui3~
tp..kisseop tu kire sparepart kite jugak....die curak ngan dayu sbb ngan kite....heeeeee~^_^