Friday, November 30, 2012

"hadeef, saya rindu awak la"

Salam sis-sis dan bro-bro sekalian...

apa khabar anda semua??
oh...nampak sungguh kaku disitu...
memang kaku pun,
taip banyak kali kena tekan BACKSPACE sebab kerap salah ejaan...
aku tahu dah lama tangan ni tak menaip...
so paham-paham je la..
kematu segala urat-urat sendi tangan ni...
ok regang-regangkan kejap...
satu dua satu dua..

dah lama tak cerita..
sekarang lepas dah aku grad dari Um..
sekarang aku tengah menjadi penganggur terhormat..
almaklumlah...
sekarang ni,
kebanyakan pekerjaan terlalu memilih pekerja...oppsss....
so, inilah jawabnya..
walaupun apply berpuluh,
belum ada rezeki terima satu pun..
aku tahu, rezeki Allah dah tetapkan
so sekarang aku tengah menunggu dengan sabarnya..hihi

eh, semalam Malaysia menang lawan Laos kan (ok...dah takda idea sekarang ni)
selepas beberapa lama aku tak tengok bola..
lepas tengok sekali, Malaysia menang plak...
semangat balik aku tengok...ahaha...nasib la..
kalau kalah, mogok sebulan aku dari bola...
aku bukannya peminat tegar, tapi bila ade gol, best jugak nonton, ye dak?
heh..heh..heh..

ok la, sebenarnya,
niat hati nak bersihkan sikit blog je tadi..
tapi termelalut lebih-lebih plak...
excited lebih ko cik dayu..
apekah??
so, entah bila aku update akan datang...
hopefully, tak la malas melanda lagi..
banyak masa, cuba lah buat bermanfaat sikit kan??ye dak??
hahahahaha...
ok..ok...

hadeef anak sedara aku yang sangat aku rindu, dah nak masuk 5 bulan..
rindu tu, sebab dia dah ikut mama dia balik perak...
huh...sedih wo...
sememangnya, dia sangat pandai bergambar..
nak je aku suruh dia jadi model pampers ke,
boleh dapat income..hahaha..(ok..lawak je ae)

Ops...ala-ala penyanyi 2pm la tu nak selak-selak baju..uhuk...
ada gaya model tak? geram mokde dengan pipi die tu...
ada yang kata muka dia macam muka aku masa kecik2...alahai..malu I..
hish..ni lagi satu..lagi nak buat mulut donald duck...geramnye..

Salam

1 comment:

Unknown said...

JOM JOIN CONTEST DENGAN HADIAH MENARIK DI http://cintaalmaribaju.blogspot.com/2013/10/contest-lalelei-wordrobe.html