Friday, May 18, 2012

Aku kaku...

Salam...

aku rasa minggu ni aku kaku..
tak tahu apa yang perlu...
Tak tahu apa yang mahu..
Tak tahu apa itu dan mengapa
Allah, bantu aku..

bersalah...menyalahkan...dipersalahkan..
semua bercampur aduk...
tak tahu apa dan mengapa...
bila dan dimana..
jiwa kacau tak berpunca...
Allah, bantu aku...

aku susun jari..
mohon maaf,
diri ini,
susah untuk dimengerti..

masihkah aku berharap..
mengharap suatu yang x pasti..tak perlu..
kenapaa dan mengapa..
Allah, bantu aku..

Aku mohon..
ianya berakhir..
seperti mengalirnya sungai..
membawa semua kekacauan..
menngantikan dengan kesejukan dan kedamaian..
Allah..bantu aku...

senyumlah...selagi mampu..:)
Salam..

2 comments:

Mr.Superman said...

berdoa selagi mampu.abg pun akhir2 ni byk bermonolog dlm hati..doa sudah,nk meluahkn pd manusia rs x mampu.


btw,sebelum abg tgglkn dunia maya kjp abg nk jemput dayu. :) http://coretanakhir.blogspot.com/2012/05/contest-natural-beauty-ii.html

dayu_myself said...

terima kasih abg stlker..
lama dah x mlwat blog abg stlker la...hhehehhe...
tu laa...
kkdang sush nak mengadu dekat orng..
mreka dengar tpi ssah untuk mmhami kan...:)