Saturday, December 31, 2011

Terima Kasih

Salam...

Terima kasih Allah kerana masih beri aku peluang untuk bernafas hingga akhir tahun 2011 ini...
terima kasih diatas segala nikmat mu selama ini...

Terima kasih Mak dan Bak yang selalu sayang aku...
terima kasih atas dorongan dan sokongan hingga aku berjaya sampai disini...

Terima kasih abang,akak,eri dan anis yang sentiasa menyayangi aku dan memahami aku selama ini..
Eda sayang sangat dengan kamu semua...

Terima kasih rakan-rakan aku, samada dari real life, FB,twitter,blog semua,
terima kasih sebab sudi jadi kawan aku...
terima kasih sebab sentiasa di sisi aku, beri tunjuk ajar,
bantu dan tolong aku..
gembirakan aku saat aku sedih..
dan macam-macam lagi pertolongan korang..
teirma kasih sangat-sangat...

Terima kasih untuk awak yang bagi aku coklat tahun ni...1st time dapat coklat dari orang...teruja jugak..=)

Terima kasih untuk awak yang sudi saing balik sama-sama dari kl central ke TBS, 
selalunya aku balik sensorang je ke TBS..terharu bila ada teman..
terima kasih juga sudi jumpa aku,lepas 4 tahun tak jumpa...

Terima kasih untuk awak yang ada dalam mimpi aku pada malam terakhir tahun ni..
malam semalam..
malam ni dah masuk malam tahun baru kan..
terima kasih buat aku tersenyum walaupun hanya dalam mimpi...

Terima kasih untuk segalanya...
Terima kasih buat aku tersenyum,menangis,gembira ,sedih, dan macam-macam lagi..
semua tu jadikan aku lebih matang dan mengenali erti hidup...
InsyaAllah...

TERIMA KASIH ALLAH..
ALHAMDULILLAH~~

Salam

2 comments:

Nurin Farhanah said...

sama-sama ^^

terima kasih juga kat dayu

Mr.Superman said...

:)sweet je la plk.alhamdulillah..