Thursday, December 15, 2011

jangan main-mainkan perasaan orang...

Salam..
mak aku selalu pesan,
jangan main-mainkan perasaan orang..
tak baik...nanti kita yang merana..
dan aku akan selalu ingat pesan itu...

sebab  tu, aku akan cuba kekalkan jarak yang sepatutnya..
bila ada hint masuk, aku cuba buat tak paham..
ye..aku cuba ignore..
supaya orang tu tak terlebih berharap...
dan aku tak rasa serba salah..

sebab aku kena balas dulu jasa ibubapa aku..
aku rasa serba salah sangat kat dorang...
sebab dorang mengharapkan yang terbaik dari aku...
terutamanya bapak aku..
dari dulu dia selalu nak aku kerja dulu, bantu dia dan keluarga..
aku dapat rasakan harapan yang tinggi gila dia sandar kat aku..

aku harap aku  tak mainkan hati siapa-siapa...
kita boleh kawan, tapi maaf, jangan lebih dari itu....buat masa ini...
as long as you treat me as your friend, then, i will respect and treat you as my close friend..InsyaAllah~~
(^____^)V

 Salam

3 comments:

budak kecik said...

yep. jangan mainkan perasaan org kalu kita sendiri pun belum bersedia lagi...

ehem2. dh ade yg bg hint eh dayu? hee
^,^

cik_paan said...

eh, dah ada org bg hint ke? huu~

dayu_myself said...

kekekeke...
tipu je la..
mne ad orng nk bgi hint kat sye..
spe la sye ni kan....
uhuk3...
^__^