Friday, December 16, 2011

Auntie-to-be

Salam...

patutlah masa aku balik masa tu perangai akak aku pelik gila..
dok suruh beli jeruk mannga dua bungkus la..
adeh..

pastu,
mak aku ada cerita,masa dia ngandungkan akak aku,
dia suka nak sorokkan barang-barang masak, takut orang nak ambil atau pinjam..
bukan sebab kedekut ke apa, tapi memang pembawakan budak kot dia berperangai pelik macam tu..pelik sangat..hehe

patut la perangai akak aku pelik..
akak aku masa cuti tu,
dia nak bawak balik satu botol sos balik rumah dia dekat melaka..
punyalah dia bersusah payah nak sorokkan takut orang ambil sos dia tu...
sedangkan kitorang ni tengok je dia nak sorok dekat mana..
bukannya ada orang nak ambil pun sos dia tu..
ada 2 botol sos kecik lagi depan kitorang..
hahahahaha..lawak gila perangai orang mengandung ni kan...

OPPPssss...betul ke dia mengandung?
adeh...dia tak bagitahu pun kat aku kan...tsk..tsk..tsk...
tapi dari masa tu, sejak mak aku dah cakap macam tu,
dah dapat detect dah kenapa dia perangai pelik semacam..

semalam,
abang ipar aku dok post pasal akak aku dok muntah-muntah,pening-pening...
YESSSS!!!!! i'll become an cute Auntie...erkk.....lalalalala~~

Alhamdulillah...
semoga Allah berikan kesihatan yang terbaik untuk Akakku...
Miss You so Muchhh!!!!! :')

p/s: aku tak nak jumpa dia selalu..nanti anak dia terkenan muka aku ni kang,
abes mata jadi sepet tak memasal..wakakakakakak
tapi aku tak dapat berita rasmi lagi la dari dia...hehe...betul la tu kan pregnant???..hiihihi

Salam

3 comments:

cik_paan said...

woah! kalau betul, bunting pelamin ni!

dayu_myself said...

hahahhaa...macam dalam tV plak kan...
*excted2*
hik3.....

budak kecik said...

wah tahniah!!

kalu kita ngn paan, haram nk aunty-to-be. harapkan anak2 sepupu je la. huhu