Monday, December 19, 2011

Dear Friends


Salam..

Kawan,
selama ni aku kawan dengan kau bukan tengok kau baik ke apa,
cuma aku rasa selesa dengan kau..
aku tahu,aku juga bukan seorang kawan yang baik...
aku hanya perlukan seseorang kawan yang aku boleh berbual,selesa dan gembira bersama...

semalam,

bila kau cakap macam tu, aku terasa sangat...
kau cakap aku baik, dan perlukan sseorang kawan yang baik, tak macam kau..
kau ingat aku ni terlampau tengok latar belakang seseorang tu ke untuk berkawan...
tidak!!! dan tak pernah sama sekali...
yang penting aku suka dan selesa,
itu sudah cukup...
kenapa perlu kau membandingkan diri kau dengan orang lain...

tolonglah...aku sangat tak suka bila orang cakap macam tu...
aku tak suka orang kata aku baik tanpa kenal aku sebetulnya....
aku takut orang kata aku hipokrit, bila dah kenal aku dan tahu aku macamana..
sebab aku juga manusia biasa..
terlampau banyak kesalahan yang aku buat dulu...
tapi sekarang, aku berusaha untuk berubah...
dan aku tahu kau juga boleh sebegitu,kawan..
berubah dan mungkin lebih baik dari aku...
InsyaAllah...
May Allah bless you always...
I Miss You Friend..
Really miss you...

Salam..

No comments: