Monday, October 17, 2011

saja nak cerita benda ni..




SALAM.....
ini pondok orkid mak ...
mak suka sangat dengan pokok bunga dengan orkid2 ni..
setiap petang mesti tak ada dalam rumah ,sebab cucur bunga2 orkid dia ni...
pagi-pagi dah duduk kat sini juga...
huh...tapi anak dia takda sorang pun suka bunga...
sedih betul...
selalu kena paksa cucur bunga-bunga dia waktu dia tak ada...
muahahahaha..aku bukan anak yang baik...hehe..
tapi sekarang aku rindu sangat nak balik rumah..
rindu gila nak jumpa anis,eri,mak,bak,akak,abang, kak su...
tak sabar nak tunggu 2 minggu lagi...
huh....

\
SALAM

8 comments:

buDAK keCIK said...

rindu? hui, dh dekat 2 bulan x jejak bumi klate nih! rasanya rasa rindu tu dh nk meletup ni.

aleen aiden said...

hee same mcm mak alin.suke dgn bunga orkid,kat umah tu kiri kanan depan blakang orkid.agaknye turun dari tok kot,sbb tok pon memang suke tanam orkid.hu3

izfanora said...

wah, sangat cantik dan kemas..

dayu_myself said...

@budak kesik :
sme la kite...x sbr sgt nak blik rumah...huh...

@aleen aiden: awk plak??tak ske orkid ke....sye mmng pmls skit..muahaha

@izfanora: tu la mak sye...mmng sllu buat spot cek kt garaj orkid die ni...hihi

AdaNaz87 said...

canteknya pondok orked mak dayu. laman pun kemas je. mak mertua akak pun minat tanam² bunga. tapi setakat ni takde kena pakse kena siram bunga lagi. ekekeke. ;p

dayu_myself said...

tu la...mak saya dengan saya lain sungguh..berbeza 360 drjh..hahaha...tpi sti psing 360 pun,die mak saye..ngeee..
die mmng mnat pun..
dri kcik ktorng mmng dah dtgskan stiap mnggu solekkn pokok die...
macam2..
hahahha

AdaNaz87 said...

haha. pokok pun kena solek setiap minggu eh? lawak lah dayu ni. untunglah pokok kena solek, manje-manje gitu. takpe, nanti apa yang mak dayu suka menurun lah kat dayu. hehe.

dayu_myself said...

hehehe...
tu la kan...
macam lawk...
hahaha..
tpi pe kn daya,nak jadi anak baik kene ikut..
hahahaha
pape pun sye syng sgt mak saye..
ngeee