Friday, July 15, 2011

Kemalasan terlampau...

terserlah ke'ayu'an aku kat dalam gambar ni..hahaha...tolong jangan muntah..
 salam..

kenapa aku sangat malas hari ni?
aiyak...aku tak tahu nak cerita apa.

tadi aku makan dekat Jentayu Corner, nasi goreng paprik... sedap~~~
tapi aku tak ambil gambar..sekian..

esok aku balik mersing, lalu jalan jemaluang yang macam ular kena palu tu..
pergh...gila ting tong kepala aku nanti..
orang kata,jalan tu jadi macam tu sebab...
masa dulu-dulu,orang India yang buat jalan minum arak masa rehat-rehat,
pastu sambil mabuk-mabuk dia buat jalan situ,
akhirnya jalan jadi macam ular kena palu la..
boleh percaya ke? entahla... tak dapat den nak menolong..

ular dipalu pun aku tak rasa jadi macam jalan tu..
erk...gila Rollercoster la jalan dia..
kepala aku mesti terhentak ke kiri dan kekanan..dah la tertidur sekali,
sampai mersing,benjol-benjol pulak kang,
lepas sampai,kalau tak urut leher dulu sebelum keluar memang tak sah...haiyak...
tak pasal-pasal jadi ala-ala bonggol unta...

ape kejadahnya semua ini..
tanya sama pokok,ape sebab jadi macam tu...erkkk
muahahahahaha..

p/s : aku sendiri kurang paham apa yang aku taip..harap maklum saudari saudara sekalian..
aku tak tahu kenapa aku nampak hensem..muahaha...tolong jangan muntah..



12 comments:

Ujang9897 said...

mcm koboi jer...=)

teyn teyn said...

hehe.. mcm2 la awak ni .

neway, follow awak .

dayu_myself said...

ujang9897: koboi moden..muahahaha

teyn teyn: saya x macam-macam...saya ada stu jek..haha

buDAK keCIK said...

dayu, kita suka dua2 gmbr ni sbb sy pn nmpk sgt ensem!! mmuahaha

eh2, nape cam prnh kenal je bdk bju oren tu?? nk no fon dia bley x? wakaka

dayu_myself said...

@budak kecik: hahaha...comel nye bdak oren tu yek..hihihi...

tapi kalau nak no,kne mnta ustaz la..ngeeee

Far8 budak baik said...

ape yg telah terjadi
kat kau haaaa..
misteri betol
lahhh hahaha =)

dayu_myself said...

@Far8 budak baik: aku pun x tahu la....misteri nusantara btul~~~
hahahaha

Abang Stalker said...

gle r..hensem nya dia~**muntah2..darah idung!


hahaha ;D

cantik boot,blh bt kasut raya. *_^

dayu_myself said...

@abang stalker:
toce2..dah lama tahu..kah3
boleh la pinjm boot tu..nak berya dalam hutan pun bolh..kahkahkahkahkah

Abang Stalker said...

xmo la dlm hutan..abg normal. :D dayu nk beraya dlm zoo tu kn?hahahah


elok le tu,boot pki dgn bju kurung moden tau.pergh...lawa gle.HAHAHAHAH

dayu_myself said...

Zoo...wow..idea.brnas!!hahaha
bleh rye rmh monyet,snga,rimau..haha

cntik kan??sye dah thu lme sye mmng ayu n lawa..muahahahaha

dayu_myself said...

Zoo...wow..idea.brnas!!hahaha
bleh rye rmh monyet,snga,rimau..haha

cntik kan??sye dah thu lme sye mmng ayu n lawa..muahahahaha