Sunday, February 20, 2011

Yesss!!!! akhirnya dapat lesen Tapi .............

Assalamualaikum semua...
fuh...lama dah tak update,kerana kemalasan..hehe

amacam tajuk kat atas tu? menarik tak? kalau biasa je, dah dah dah...zip mulut tu.. jangan komen lagi...SHIKERO!!!!!  O.O"

akhirnya,kau dapat lesen...kereta dan motor..

TAPIIIIII..........................................



baru lesen L la....kah kah kah kah kah......
baru L daaa~~~

kalau nak dapat P tu mungkin lambat sikit kot...
melihat kepada tahap kemalasan diri untuk pergi belajar lesen yang semakin berganda-ganda...
aku pon tak tahu kenapa la malas sangat nak pergi sana...

antara Alasannya:
1.pergi sorang-sorang. ,macam tunggul kayu je aku duduk sana sorang-sorang
cantik tak tunggul kayu ni? macam ni la jugak aku..tak gerak,statik~~
2. tempat SKEM yang agak jauh di gombak. memerlukan hampir 45 minit perjalanan. setiap kali dalam kenderaannya,mesti tertidur-tidur nak tunggu sampai
alamak kantoiiii~~~

3. sedih meninggalkan laptop bersendirian dibilik, tidak berteman.
4.sangat penat pergi sana. sebab telampau BORING..
5.malas untuk mengIRON baju..(boleh terima ke ni....ahh.....terima je la..)

dan sebagainya~~~

tapi sebab nak dapat lesen cepat punya pasal, aku akan berusaha bersungguh-sungguh untuk merajinkan diri.
AIM utama aku sem ni : dapat lesen sebelum habis sem ni walau apa pun yang terjadi..

DOakan aku ye kawan-kawan..
nanti boleh la saya merempit!!!   OPPPPPPSSSSS~~~terlepas sudaaa...

Assalamualaikum..annyeong!!!

3 comments:

FazlinAidura said...

ha ! lesen L pon ok wat ..
heeee ..
herdayu , follow me tOo ..
jiran awk nie .:) dura .
nurulfazlinaidura.blogspot

cik_paan said...

cepat2 dapat lesen, boleh bwk keta same2

dayu_myself said...

aidura: hehehe..tu la...nsib la dpt gak lesen L..hehehe

cik paan: heh3...jom le kite jelajah bersama2.. jalan2 sama2..hihi