Tuesday, January 25, 2011

Rahsia Bulan kelahiran?? nak lagi detail?? cik dayu explain.. hehe

Salam....

sila klik gambar untuk pembesaran.. =p

dari pndangn cik dayu:
1. menarik dan menawan: adoi...geli pulak dengar...macam tak je kot...hahaha

2. mudah didampingi: kurang pasti....kekadang susah gak..hehe

3. sangat pemalu dan memendam rasa:  saya PEMALU...hik3... memendam rasa???kaddang-kaddang...=)

4. baik semula jadi,jujur pemurah dan mudah simpati: ye ke? baru saya tahu...hak3...

5. sensitif dengan perkataan dituturkan dan alam sekitar: boleh laa... tapi kekadang buat bodoh je..

6. suka kedamaian: betul3....(ala2 upin-ipin)..^^

7. sangat peka pada orng lain: macamana tu? tak paham soalan...hehe

8. sesuai kerjaya beri khidmat pada orang lain: tolong basuh pinggan boleh la...hehe

9. tidak cepat marah dan amanah: hehe....malas la nak marah-marah...penat kan...buat pe la nak buang tenaga kan...amanah? InsyaAllah,selagi termampu.. ^^

10. tahu membalas dan mengenang budi: alamak!!!!!!sesiapa yang budinya,saya belum balas...sila mesej saya di no sekian2.....hehe.... InsyaAllah akan kenang,selagi saya tak nyanyuk...hehe

11.pemerhatian penilaian yang sangat tajam: saya suka tengok orang dan kaji....hehe

12. kecenderungan berdendam jika tidak dikawal: cik dayu!!!!dengar tu...kawal baik-baik ya..

13. suka berangan-angan: Alamak!!! dah jadi hobi....macamana ni....aiGo...

14. suka melancong: KOREA please!!!!!! mau jumpa itu hyun bin oppa.....^^

15. sangat manja,suka diberi perhatian: saya manja? WOW===>>>  fakta baru nih...haha

16. Kelam kabut dalam memilih pasangan: hehehe... NO COMMENT......(ala-ala selebriti tak?? ^^)

17. suka hiasan rumah tangga: OK....dah pass nak pergi KURSUS KAHWIN..( Alamak...umur tak cukup 20..T.T)

18. punya bakat dalam bidang muzik: agak-agak,Yuna kalah tak dengan saya? alahai... I MALU laaa...

19. cenderung benda istimewa dan baik: apa yang istimewa? apa yang baik? saya kaji lepas ni OK...

20.Akhirnya.....jangan selalu ikut selera dan perasaan: wah3.....
                                    selera makan ==> berat badan meningkat
                                    perasaan gembira ===> Gila sudaaa...

OK.....dah banyak sangat explain..hahaha...renung-renungkan dan selamat beramal... =)

salam

4 comments:

cik_paan said...

bakat bidang muzik????
ekekekeke~

dayu_myself said...

nurynn: alamak,tak caya ke??? anugerah sejak lahir...wakakakaakakkaka....SILA PERCAYA...hak3

budak kecik said...

bidang muzik?
ohho. jom join ktorg buat band dlm blk sudaaa. hee

kite reti main keyboard. bru pandai main. sekian
ngeh3

dayu_myself said...

syekeen: hahaha...JOM3...mari kite buat group wondergirl Malaysia..hak3... I want NO BODy, no Buddy but YOU, OOOpppps !!!!!hehe... =)