Saturday, April 19, 2014

Peluang....

Salam..

Selepas sebulan,
baru la rajin nak mengupdate kan diri dalam blog..
kui3...serius malas nak guna laptop,
guna hp susah pulak nak hupdatenya...
uhuk2...



Sekolah Menengah Tan Sri Abdul Kadir..
sekolah yang hampir setahun mengaja..
dengan guru-gurunya yang dah kamcheng..
dengan pelajarnya yang dah macam kawan kawan..
dan kenangan yang satu itu..
(^___^)

Bila pagi aku pergi sekolah,
pagi2 dah bertolak...dalam 6.50 pagi,
perjalanan dalam masa 15 minit,
dan jika merempit 10 minit,
seperti biasa, muka ini yang kadangkala, lambat...
hihihi...

Bila di sekolah,
kemana sahaja, ada yang menyeru..
ada yang ingin bersalam..
kerana itu, rasa macam dihargai walaupun sebagai guru ganti...
memori tetap memori..
sebab tu aku elakkan sangat berkasar dengan pelajar,
tapi kekadang, geram jugak...
dorang layan macam kawan sampai suka perli-perli manja...
haish budak-budak...
nak marah pun tak pandai cikgu awak ni...
last-last, layan je kepala 3 suku dorang...:)

kali ini, masa berlalu seperti sekejap je..
tengah bulan 5 dah nak habis contract..
tak sempat nak merasa hari guru mungkin...sedih..
entah dapat jumpa lagi ke tak lepas ni...
guru-guru atau akak2 yang sporting habis..
pelajar yang macam kawan-kawan..
and...that person..
kalau ada jodoh, kita jumpa lagi..
kalau cikgu ayu ni tak dapat keja lagi,
memang akn sambung masa kak Adiah bersalin nanti...

Tapi
Alhamdulillah, ada peluang yang sedang menanti..
sedang berusaha untuk meraih itu..
jika berjaya, mungkin awak-awak semua tak dapat cikgu jumpa..T__T
jangan lupa saya tau awak...
(^___^'')
Salam


1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/