Saturday, September 29, 2012

Monolog Dalaman Hadeef

Salam..
                                                      
Nama saya hadeef..
nama penuh Mohammad Emeyriz Hadeef, saya tak tahu kenapa la mama ngan papa saya letak nama panjang-panjang,
berbelit lidah nak kenalkan diri nanti masa sekolah..
aduiyaiii...
Saya baru je 2 bulan 21 hari..
urmmm, macamana saya boleh pandai taip??
Ohh, saya suruh mak uda saya ni taip,
 ni kan belog dia..
saya cite kat die, die taip laa....(banyak tanya sungguh la bro dan sis ni)
ehem..ehem..ehem..

Walaupun umur saya baru dua bulan,
tapi selalu dah orang cakap saya macam 5/6 bulan.
sedih tau, kecik-kicik tapi orang cakap dah besar...

saya suka tidur siang, malam suka jaga,
sebab tak silau sangat bukak mata malam-malam..
kan..kan..kan...

nak tahu tak,
kalau malam, saya susah nak tidur, mama dengan mak uda saya selalu buat keje gila..
sebab nak bagi saya penat, dorang buat photoshoot..
buat gaya ni, gaya tu la..
macam model pulak rasa (best tak jadi model ni aek??)
urmm..
Tak boleh tidur laa..... Imsomnia...


mama dan mak uda nak mulakan Photoshoot...:)

Alamak, gaya Arab pun ade....errr......

Eh, arab ke apa ni?  napa macam tudung? =__=''

Penat la photoshoot....lama sangat...dah keluar macam-macam gaya dah....

Tolonglaaa....cepat la habis...mata dah tak tahan ni...dah pukul 12 malam...
papepun, saya suka..
suka kena amek gambar sebab saya memang suka kamera..
selain dari susu..
suka laa, sukaa, suka sangat...
dah..dah.dah...jangan tanya lagi...malu laa...(apekah??)
(^___^)

Ok laa...selamat malam...Tidur dulu...ZZZzzzz
Salam..

P/S : seriuously, budak 2 bulan dah pandai cakap..pergh....
         percaya?? tak tahu nak cakap apa...lalalalala~~

4 comments:

dja_amiensukhri said...

sangat comel.. mak ude, tolong kiss kan hadeef untuk untie dja ea.. hehe.. ^_^

dayu_myself said...

hehhee..
ok, mmn comel...sgt tembam dan byk karenah..:)

Nurul Akmal said...

aloooo comelnyerrrr.. geram..

Abg Stalker said...

hahhah.comelnya!cm apam pipi dia.klu cium ni abg ggt skli. :D