Thursday, June 21, 2012

sudah berakhir....

Salam...

InsyaAllah..
pengajian tiga tahun aku dekat Um akan berakhir..
Semoga Allah perkenankan dan semuanya berjalan lancar...

gembira, sedih semua ada..
tak sangka, sekejap je masa berlalu...
dan aku sedar..aku bukan lagi kanak-kanak lagi...
jauh sudah aku tinggalkan zaman dulu..
dah masuk zaman dewasa..
cari duit sendiri...
usaha sendiri...

raya pun nanti dah tak ada orang nak kasi duit raya (ni sedih)
aku yang kena sediakan duit untuk budak-budak..
ni pun dah kira zaman-zaman orang kahwin..
takpa-takpa...tak payah pikir dulu...
calon tak ada lagi..
ehehehe

Aku takut...entah apa yang akan berlaku pada masa akan datang..
aku hanya mampu usaha, doa dan tawakal..
Allah itu maha kaya, maha bijaksana..
semua dalam aturannya...
my BFF....:)

nanti, mesti aku rindu balik zaman-zaman U ni..
walaupun kebanyakan masa aku merungut masa zaman ni..
tapi sebenarnya ni semua kenangan dan
memori yang patut aku simpan dalan lubuk hati, otak, jiwa semua..
dan tak kan mungkin berulang...

Pasti...pasti aku rindu...



my coursemate...:)
my roomate....
 Salam

No comments: