Monday, February 28, 2011

best ke duduk dekat kl??? ====> geleng-geleng kepala

salam..
akhirnya aku buat post lagi setelah bercuti ke kampung dua tiga hari lepas..
best gila balik johor wa cakap sama lu....*sori..terganas pulak..*
betul la....aku tak tipu la..hahaha...best sangat sangat...
aku pun tak faham kenapa la kebanyakan orang kalau duduk kat bandar dah lupa nak balik ke kampung halaman..
bagi aku la kan,ketenangan dekat kampung susah kalau nak cari kat bandar ni,lagi-lagi kat kuala lumpur.



kosong baru best..hehe
bagi aku yang berjiwa tak-suka-ramai-orang ni memang anti gila la tempat-tempat yang memang sesak dengan orang sana sini.
aku lebih suka pergi ke Mid Valley hari-hari isnin hingga khamis sebab waktu tu aku rasa
 1. orang tak ramai
 2.jalan pon lengang je
 3.Mid valley macam aku yang punya
 4.aku jalan-jalan,nampak kedai *kalau ramai orang,kedai kiri kanan tak nampak. dihalang oleh mereka-mereka*
 5.senang nak cari barang
serabut-serabut...

aku tak suka la orang ramai-ramai dan tempat-tempat sesak, mesti rasa pening kepala,pastu hilang dah mood aku nak bershopping-shopping..
bagi aku la kan..
sebab tu,aku suka sangat-sangat balik kampung/rumah.
kat rumah, tak ramai orang sesak-sesak,
boleh duduk belakang rumah tengok pokok-pokok buah
hirup udara segar.. pergh... pikir je pon dah buat hati tenang..hehe.. best nya!!!!
siapa setuju,jangan angkat tangan....*waaa...macam semua je setuju..bagus bagus bagus..
kan aku dah cakap..^___^*

p/s : semalam aku pergi tanjung leman..pantai terdekat dengan rumah.. best tu,dah lama tak pergi..dulu selalu lepak-lepak kat situ..hehe...seronok nya!!!! ^__^
jeti tanjung leman
salam

No comments: